maandag 19 december 2011

Kersttekening

Deze tekening heb ik laten drukken als kerstkaart:


Ik heb een gemengde techniek gebruikt:
pen en inkt/ecoline en collage.

Onderstaand gedichtje werd erbij afgedrukt:

Zoals sterren mensen melden
dat geen nacht te donker is,
zal een kind ons komen redden
dat het Licht der wereld is.

En verder.....
heb ik het druk met het kerstkunstproject in
mijn kerk; we zijn met een groep mensen 
 grote lappen aan het breien waar we
kerststerren van gaan maken.
Deze week moet het natuurlijk af zijn,
ik hou jullie op de hoogte...




8 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart en een mooi gedicht.
    Heel persoonlijk.
    Ben benieuwd naar je kerstkunstprojekt.

    Groetjes Ymie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige tekening en gedicht ,echt een persoonlijke kaart, heel erg mooi.
    groet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is wel een heel bijzondere kerstkaart, echt een van jou afkomstig, een kaart om heel wat jaren te bewaren (zo niet voor altijd)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja dank je wel, alweer een mooie kaart in het rijtje, leuk dat je elk jaar een nieuwe maakt!
    En ik ben benieuwd naar je kerstproject, leuk!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bijzondere kerstkaart! goede ontwerpster!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart zeg! Echt heel mooi! En dat gedichtje erbij!
    Succes met je kerstproject!
    Mooie dag,
    hartelijks

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw wat een mooie tekening is dat zeg! knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik loop een beetje achter met berichtjes lezen..., maar wat vind ik dit mooi. Prachtig als je zo kunt tekenen en het gedichtje is zo puur en waar!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...