vrijdag 19 augustus 2011

nieuwe blogkop

Vanmiddag lekker even zitten frutselen.
Ik vond al een tijdje dat mijn blog wel een
leukere uitstraling mocht hebben,
vandaar deze nieuwe kop...
Ik hoop dat jullie em leuk vinden :)


en gisteren kwam met de post 'de reizigersdoos';
een doos vol met zelfgemaakte spullen waar je iets uit haalt en
die je, na er weer iets in gestopt te hebben,
doorstuurd naar de volgende!

Superleuk!
Deze mooie tas haalde ik eruit:


Wat ik er weer ingestopt heb blijft geheim...
dat ziet degene die 'em nu krijgt vanzelf!


10 opmerkingen:

  1. Je nieuwe blogkop is Prachtig, leuke tas, groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige blogkop! In één oogopslag veel van je bezigheden, geniaal bedacht vind ik het.
    Leuk zo'n tas mogen uitzoeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De blogkop is erg mooi geworden,zoiets maken is aan mij niet besteed...ben al blij dat er standaardpagina's zijn :-)
    En wat een leuke tas ....!

    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zo´n blogkop helemaal zelf gemaakt. sowieso alles bij elkaar leggen is al een kunstwerkje op zich. Ik zou het zelf niet opgeomen zijn. leuk gedaan!!! van een reizergersdoos heb ik nog nooit gehoord, maar het lijkt me superleuk om aan zoiets meet te doen. niet wetende wat je krijgt. en zelf leuke dingetjes verzinnen voor degeen aan wie je hem geeft. heel leuk.

    grtjs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem echt passen bij je, voor zover ik je ken natuurlijk via je blog.. Maar ook de vorige vond ik erg leuk!
    Wat een leuk idee zo'n reizigersdoos; kan ie hier ook niet even langs komen?

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super mooie header heb je gemaakt. Hij past helemaal bij het beeld dat ik van je hebt: heerlijk creatief!

    Die tas is prachtig... Zo'n reizigersdoos mag er ook wel bij mij langs komen...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ken de vorige niet, maar deze vind ik erg leuk! Het laat meteen zien op wat voor een blog ik ben aanbeland. Ik houd wel van duidelijkheid :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja leuk al die dingen waar je mee bezig bent, leuk ook die gehaakte bolletjes!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik had al gezien op Hyves dat jij de reizigersdoos had gekregen. Leuke tas heb je er uit gehaald! Ik ben lid van de Hyves maar doe (nog) niet mee. Beetje druk ook met de webwinkel.

    Heb laatst wel veel leuke stofjes gekregen van Mo'nique!

    Groetjes,
    Renske

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind je blogkop echt super wat ben je creatief,leuk,hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...